Sova

Skulle egentligen sovit för ca 20 minuter sen.. men jag ställer alarm imorgon så ordnar det sig säkert!
FÅR VERKLIGEN INTE VAKNA 07.40 FÖR OM JAG SKA TA SÄLLSKAP MED THEA SÅ HINNER JAG INTE :P
HAHAHAAHHAHA :P Hihi, vi har kommit förrsent några gånger beronde på mig :P
Hihi.., imorgon så ska vi vandra på Öland. Och det ska bli super kul tycker jag.
Men nu ska jag nog sova tror jag och sen vaknar jag ca 06.51 och "försöker" gå upp ur den sköna sängen jag har :P
Vi får ta med oss saft & fika imorgon. Och jag ska ta med mig bullar & hallon saft. Det är super gott, åt en bulle för ca 45 min sen , det var gotti gott ! Och Tilda och jag bakade idag med, havre flan och det blev super gott så jag tar med mig det med kom jag på nu! :D Och sen ska jag ta med mig vattenflaska & frukt och en macka...
ALLT JAG SKA HA MED MIG IMORGON :
Skor (ett par extra..trorja)
Några bullar
Hallon saft
Vattenflaska
1 äpple
1 macka

Ni kanske inte ens brydde er om vad jag ska ha med mig :P
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0