Tävling - Vinn!

Jag hade tänkt starta en tävling! En tävling där du kan vinna denna :
.
Det är typ en plånbok / handväska. Jag vet inte riktigt vad det är..
Men för att vinna denna ska ni svara på lite frågor om mig.
Du kommenterar svaren i en kommentar!
Frågorna :

1.Hur gammal är jag?
2Hur gammal är min hamster?
3.Vilken är min favorit glass?
4.Sommar eller vinter?
5.Favorit ämne i skolan?
6.Vad är mitt rekord på att tappa tänder på en vecka?
7.Vart vill jag åka till sommaren?
8.Vad för hemsidor/bloggar brukar jag vara inne och kolla på?
9.Min första blogg hette...?
10.Vem är min förebild?
11.Vad sysslar jag med på fritiden? ( Alltså tillexempel , vad jag går för på sporter osv..)
12.Favorit blogg?

Det var alla frågor jag hade... Så om ni vill vinna den plånboken/väskan så är det bara att kommentera och svara på alla frågorna! ;)
Puss!
PS. DET STÅR JULIA I PLÅNBOKEN/VÄSKAN. SÅ NI VET ;) SÅ NI INTE TROR ATT JAG LJUGER OM ATT DEN ÄR OKLADDAD. FÖR DET STÅR BARA JULIA PÅ DEN. MEN HOPPAS INTE DET GÖR NÅGOT , NI FICK JU EN SINGERING PÅ KÖPET! ;) ELLER KAN IN FÖRSÖKA FÅ BORT DET.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Tildaaa :D

1.Hur gammal är jag? Du är 11 år.

2Hur gammal är min hamster? 3 månade.

3.Vilken är min favorit glass? calippo!

4.Sommar eller vinter? Sommar.

5.Favorit ämne i skolan? Svenska

6.Vad är mitt rekord på att tappa tänder på en vecka? 2 st

7.Vart vill jag åka till sommaren? Cypern/Creta

8.Vad för hemsidor/bloggar brukar jag vara inne och kolla på? Facebook och Blogg.se

9.Min första blogg hette...? Minns inte typ Jjjulia.blogg.se

10.Vem är min förebild? Vet inte :O

11.Vad sysslar jag med på fritiden? ( Alltså tillexempel , vad jag går för på sporter osv..)Friidrott och dans

12.Favorit blogg? Vet ikke :O

2012-06-04 @ 19:08:33
URL: http://tildisensblider.blogg.se/
Postat av: Natalie

1.Hur gammal är jag? Du är 11

2Hur gammal är min hamster? 1 år

3.Vilken är min favorit glass? Calippo short

4.Sommar eller vinter? Sommar

5.Favorit ämne i skolan? Bild

6.Vad är mitt rekord på att tappa tänder på en vecka? 3 st

7.Vart vill jag åka till sommaren? Cypern

8.Vad för hemsidor/bloggar brukar jag vara inne och kolla på? Alices.se , facebook , blogg.se

9.Min första blogg hette...? inte en aning

10.Vem är min förebild? Leo , alice , Juliah .

11.Vad sysslar jag med på fritiden? ( Alltså tillexempel , vad jag går för på sporter osv..) Dans & friidrott

12.Favorit blogg? alices.se & juliahofsweden.se

//Natta

2012-06-05 @ 21:38:02
URL: http://hihi.blogg.se :P
Postat av: Tildisen

1.Hur gammal är jag? Du är 11
2Hur gammal är min hamster? 4 månader
3.Vilken är min favorit glass? Calippo short
4.Sommar eller vinter? Sommar
5.Favorit ämne i skolan? Bild
6.Vad är mitt rekord på att tappa tänder på en vecka? 3 st
7.Vart vill jag åka till sommaren? Cypern
8.Vad för hemsidor/bloggar brukar jag vara inne och kolla på? Alices.se , facebook , blogg.se
9.Min första blogg hette...? inte en aning
10.Vem är min förebild? Leo , alice , Juliah .
11.Vad sysslar jag med på fritiden? ( Alltså tillexempel , vad jag går för på sporter osv..) Dans & friidrott
12.Favorit blogg? alices.se & juliahofsweden.se

Svar: Kopierat från Nattas.
Julia Lindblom

2012-06-17 @ 16:42:28
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

1.Hur gammal är jag? 11 år
2Hur gammal är min hamster? ca. 1 år
3.Vilken är min favorit glass? Calippo Shots
4.Sommar eller vinter? Sommar
5.Favorit ämne i skolan? Elevens val
6.Vad är mitt rekord på att tappa tänder på en vecka? 2- 5 stycken
7.Vart vill jag åka till sommaren? Utomlands
8.Vad för hemsidor/bloggar brukar jag vara inne och kolla på? sskyttefanny.blogg.se, blogg.se, facebook.
9.Min första blogg hette...? jjuliia.blogg.se
10.Vem är min förebild? Din mamma?
11.Vad sysslar jag med på fritiden? ( Alltså tillexempel , vad jag går för på sporter osv..) Fotar
12.Favorit blogg? sskyttefanny.blogg.se? ;)

Bara gissade lite, haha! :D

2012-06-17 @ 22:38:02
URL: http://sskyttefanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0