Usch och fy.

Idag spelade vi upp draman vi har hållt på med i fem veckor!
Och Molly och jag skulle säga en sak tillsammans och vi är ju sådana fnitter tjejer, så vi började skratta inför hela publiken! D:
Haha, det var super roligt, alla skratta med oss :D
Hihi , men snart kommer Natalie till mig , och vi ska sova över hemma hos mig. Så ni kan vara lugna , jag kommer blogga! :)
Natalie ska ta med sig sin datorn fall hon får! Så sitter vi väl lite vid dom och lite sådant.
Vi är ju nämnligen lediga imorgon! :thumbup: Så jvla gutt! ^^
Men japp, kanske gör en videoblogg ikväll? Vi får helt enkelt se ;) Natalie kanske också vill ha en blogg? Ska fråga henne fall hon får och fall hon vill! Isåfall länkar jag henne med en gång ;)
Juste, måste städa rummet lite också innan hon kommer , det ser ut som pataj i mitt rum alltså...
Haha , ni får inte se :P
Men puss på er! :love:
(Blir ingen bild i detta inlägget. För min dumma cp dator laggar som i f*n! :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0