Aaah, hinner göra 10 inlägg till innan vi åker?

Ja, precis! Jag hinner göra 10 inlägg innan vi åker! Trist! :P Men vi åker nog snart om 15 minuter kanske? :)
Jag fotade nyss lite.. och det blev väldigt fina bilder tycker jag! Fast jag fotade inte jätte många bilder för jag satte på Tv:en sen :P Ska logga in på fb nu, och sen blir det nog åka! :)
Jag vet inte riktigt, efter jag varit på Ikea och modehuset så kanske jag skulle sova över med Natalie (Natta)
Men jag tror inte det blir så faktist. För igår kväll ringde hon mig och frågade fall vi kunde sova över men jag kunde inte det. Då frågade jag fall vi kunde sova över idag tills imorgon istället , men vi skulle höras idag då! Fast hon sovde över med Tea istället sen igår tills idag! :)
Fast jag KANSKE ringer Natalie sen och frågar fall vi skulle sova över eller inte. Jag vet inte. Jag tror inte det kommer gå eftersom hon redan sovde över med en i natt. Fast jag vet inte, det hade mina föräldrar sagt iallafall.
Men det kanske gör för Natalie ändån! :) Vi får se ;)
Men men, ska gå nu! :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: elin

frågestund på bloggen! hade blivit glad om du frågade något! :)http://elix.blogg.se/2012/may/fragestund.html

2012-05-19 @ 14:44:16
URL: http://elix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0