Åh, vad glad man blir!

Vad glar man blir, redan en som har anmält sig till tävlingen!
Tack! Detta är ju bara början, så vi får se! :)
Idag ska ju jag och Tuva gå på bio, Lorax, så vi får se fall den är bra.
Men det tror / hoppas jag! :) Dessutom tror jag att vi kommer börja skratta! :D
Lääängtar! :D Kommer bli så galet roligt. Hon kommer snart till mig, då ska vi dela upp godiset vi köpte igår.
Och det kommer gå bra! :D Älskar verkligen att gå på bio, första gången jag går på bio med Tuvis! ^^ :)
Är inne på sf.se för att titta lite när man måste vara i biostaden och hämta biljetterna , och lite så.
Det var nämnligen så att Tuva beställde biljetter igår i skolan! :D Haha, coolt va? :) ^^
LÄÄÄNGAAAR! :D Dessutom älskar jag att resa.. haha varför tog jag upp det just nu?
Jo för att jag ska titta lite på resor också. För jag älskar speciellt att resa på somaren.
Det älskar jag! :D Jag har varit utomlands jätte mycket på somrarna. Jag tror första gången jag åkte utomlands var nog när jag var 1 år. Rätt lite? Jag är lite flygrädd, men den räddslan har börjat gå över nu, för förra året jag åkte utomlands så skrek jag : WIIHOOOOO! :D
Haha skit glad :)
Ska gå nu , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0