Alltså, jag orkar inte med 1 - 30 dagarna mer.

Helt ärligt? Jag orkar inte med dom mer? Jag hinner inte mer, dagarna går fort nästan för fort!
Jag hinner inte med i verkliga världen. MÅSTE FOKUSERAAAAA!
Hoppas ni inte förväntat er för mycket om 1-30 dagarna.
Om det var någon speciellt dag ni ville att jag skulle svara på så kommentera vilken så fixar jag det!
Men ja, hörni, igår var jag ju på Öland och det var sjukt varmt och då solade jag och titta mitt resultat :
Innan :
( Haha mobba inte för mega ful bild på miiiiig. )
NUUUUU :

Nee, känner mig inte nöööjd. Fick ingen bra bild på mig varken innan bild eller nu bild. :(
Ååh, ni kanske tänker att det är ingen skillnad. Men det är rättså stor skillnad i verkligheten.
Och juste, Tuva drar snart utomlands hur avis är man inte? Vi pratar om det typ 5 minuter varje dag! Haha, men jag ger henne lite tips osv...! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0