Dag 11 - Allergisk mot något?

Ja, sex saker. Mina klasskompisar säger att det låter fel. Och det gör det :P Men jag vet inte riktigt fall jag ska säga vad jag allergisk mot. Får fundera! ;)
Denna kvällen ska jag ändå göra rätt mycket med familjen. Eller Robin ska ha kompisar hos oss.., men men , idag är det ju ESC ( Eurovisionsongcontest ) (stavning?) Hoppas Loreen vinner :D
Eller domma :
Hahahahahahhahaa :P Jag tror jag dör snart :D Haha så jvla bra låt! :P (noot.)
Tänk om dom vinner? Helt ärligt, jag tror dom har en chans! Jag blir inte förvånad fall dom vinner! :P
När man har lyssnat lite på den så är den hur roliga / bra som helst! :P
Jaja, hoppas ni har en favorit! :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0