Dag 7 - Har du haft någon pojkvän?

Oj, svår fråga. Man kan säga att jag INTE har haft det. Jag var ihop med en kille i två sekunder typ. Och sen gjorde jag slut?! Jag vet inte varför?, om du läser detta som jag "gjorde slut med". Så var det inte riktigt med meningen. Det kändes inte bra på något sätt, jag hade aldrig varit ihop med någon. Så jag blev nervös , fick panik. Allt! Så jag kunde inte koncentrera mig riktigt! Jag kände mig jätte dum när jag gjorde slut. Jag fick panik över att du skulle bli sårad, riktigt sårad. Isåfall förstår jag dig, för det hade jag också blivit. Jag är säker, jag hade känslor för dig då! :) Men nu är kärlek lite mer seriöst.  Sen var det en annan som frågade på mig, men jag sa nej. För jag visste att jag skulle få lika mycket panik, och blir nervös osv... + att jag var så himla blyg. Då kände jag också att jag inte kunde vara ihop med någon. Jag har alltid varit blyg , men om jag lär mig känna en person jätte bra , så är jag inte blyg. Och det var jag med dig. Det var nog för att jag hade jätte stora känslor för dig.. jag blir så enormt blyg ändån fall jag känner den personen jätte bra, och sen blir ihop med den personen, jag fattar inte riktigt vad det är med mig! :P
Jag skulle vilja säga en speciellt sak till dig ( som jag var ihop med i typ två sekunder. ) Jag vill säga förlåt. Jag sårade dig säkert jätte mycket! Om du ser detta, kommentera jätte gärna detta inlägget.

Btw; det är ett mega stor insekt i huset! AAAHHHH!


Kommentarer
Postat av: Elias

Kan det vara jag? O:

2012-05-24 @ 15:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0