Dansuppvisning... & jag är sjuk...:( (Läs inte om du inte tycker om att dansa..)

Hejsan! :) Jag är fortfarande sjuk. Halsont, ont i huvudet och sen vet jag INTE fall jag har feber. Men ååh. Jag tror inte jag har feber. Jag KANSKE försöker gå på uppvisningen. Jag dansar med Junie, och igår på kvällen ringde Thea och frågade fall vi kunde dansa ist. För Thea's danspartner hade ont i sin häl. (alltså det var Wilma som hade ont i sin häl..). Så om jag ska gå på uppvisningen så ska vi fråga vår danslärare fall Junie kan dansa med en annan som går i vår dans grupp! ;) Och jag och Thea dansar. Men vi får se ;) Hoppas jag kan gå på den, jag är mest förskyld och så.. Så vi får väl se.. Och jag måste duscha innan isf, för mitt hår är smutsigt (alltså flottigt..). På dans tävlingar ska man vara ren! :D Haha nej men! :) Jag får väl gå ner till macken och köpa halstabletter. (stavning?) Så ja, juste, jag har inget svart linne.. Oh, nej! Vi ska ha svarta byxor och ett svart linne. Och jag , jag har inte det!!!! :( Men när jag sa det till mamma igår så sa hon att vi skulle fixa det idag, men jag vet inte när modehuset öppnar, för i stan öppnar dom typ 12.00. Och stänger 17.00 typ... Ska söka på google.se , vänta lite... <3 Åh, vilken lättnad, modehuset öppnar 10.00 (: Alltså om några timmar.. Sen vet jag INTE när vi börjar dansa, och vi ska boka biljetter , aaah, får fråga Thea fall hon vill komma till mig en stund och hitta på något så kan vi boka biljetter, och allting, hoppas inte att Thea har bokat biljetter.. <3 Thea : Jag älskar dig. Du är min bästis för alltid. Nu har vi varit bästisar i ungefär 11 år. Och jag har ALDRIG ALDRIG tröttnat på dig, jag älskar dig bästa vän! (: <3 Du finns alltid när jag behöver dig, jag kan lita på dig, jag LITAR på dig jätte mycket. Jag hoppas att denna vägen kommer vara evig! <3 Jag älskar dig bästa vän! (: <3 Idag fick ni ett rätt långt inlägg. Juste, igår när jag var ännu sjukare ( haha, bra svenska man kan..xD) så fick jag en glass (Calippo Shots) för min hals. Det sägs att det blir bättre när man har hals ont så hjälper det med en glass. Och det hjälpte rätt mycket, men det kom tillbaks under kvällen / natten. Och vet ni vad? Det är mega ulltra super varmt ute, eller det ser ut som att det är det iallafall! :D Men åhh, när mamma och pappa vaknar så ska jag fråga dom fall jag får gå på uppvisningen (fall jag orkar..).
Den glassen åt jag! (: Den var super god! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0