Datorn före skolan?

Ja, så har det faktist varit domma dagarna. Och så ska det inte vara, när vi har diagnos , prov , glosor eller något så har jag glömt. Helt ärligt! Jag måste satsa mer på skolan och INTE datorn. Kommer sitta kanske 30 minuter om dagen nu för att jag känner att jag blir lite efterbiliven just nu..., och det vill inte jag vara i skolan, jag vill ha rätt på glosor, jag vill ha godkänt och inte IG. Jag vill inte ha rätt på kanske varje grej, för det känns lite, ja ni fattar.
Jag måste sluta. Jag kommer börja sitta vid mobilen mer nu, och då KANSKE det inte blir lika mycket bilder, men ska försöka, så fort jag har tid över sätter jag mig vid datorn eller mobilen eller är ute, jag lovar, jag kommer blogga minst 1 inlägg om dagen, helt ärligt, jag LOOOOVAR! :)
Och bara så ni vet så älskar jag er super mycket! ^^ <3
Glöm aldrig det, och sen måste jag vara mer aktiv med vänner, vara ute, mitt liv skulle förändras om jag inte satt vid datorn. Och det tänker jag ta och ändra på!
Men lovar , 1 inlägg om dagen minst.
Puss! :)
Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0