Denna person ska man njuta av!

Josefin (Moffe)
Du är helt underbar. Vi har vart bästa vänner i ungefär 1 år nu. Och jag älskar dig.
Nästan varje gång vi ses säger vi ett skämt, och då skrattar vi utan att börja bråka. Hon stöttar mig, uppmuntrar mig hela tiden! :) Och jag menar, vem blir inte glad av det? :) Första gången vi va, vi var inte blyga, isåfall var det jag som var blyg. Josefin, kom liksom nästan varje dag fram till mig och sa "Hej" innan vi började va. Vi skrattade när vi tittade på varandra! :) Och som tur var så hamnlade (stav?) i samma klass så vi kan skratta varje dag ändån och inte tappar kontakten. Okej, vi är nästan aldrig! Men det ska vi ta och vända på! :)
Alltid ett leende på läpparna på hennes mun! :D
Puss på dajj Josefin ( Moffe ) <3
Och juste, Josefin skrev ett underbar fint inlägg om mig på sin blogg . Och det ska ni också få se , så tryck HÄÄÄÄR!

Jag sa ju det, alltid ett leende på läpparna! (:
(Tryck på bilden för att komma till hennes braiga blogg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0