Fick lite inspration av Ester!

Ja, jag fick lite mer inspration av Ester på hennes blogg och jag vill såklart då länka den :
Tryck bara HÄÄÄR så kommer du till hennes blogg! :D
Den är super bra! Jag har gjort en ny header och lite så. Och vad tycker ni? :)
Ska lägga in dagens outfit när jag har gjort mig klar!
(Mobba mig inte för outfiten isf, för jag kommer ha en klänning som är väldigt utåt om man ska säga så...)
hAHAHAHAH :P
Jaja, ha en bra lördag!
Idag ska jag bara gå på Ikea och leta möbler till mitt rum eftersom vi har börjat tapetsera och målat om mitt rum nu och så. Så mamma ville köpa lite nya möbler till det nya rummet! :) Själv avskyr jag att gå på Ikea men det får funka idag! :P
Ja, det blir nog rätt bra uppdatering idag hoppas jag! :) Det var bara det jag ville säga, och juste jag kommer börja lägga upp bilder i varje inlägg om jag inte bloggar från mobilen, för från mobilen kan det vara rätt svårt, eller jag vet inte ens fall man kan det :(
Pussie.
Fotograf : Julia Lindblom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0