Fick panik på maten idag :P

Maten idag var inte god tyckte inte jag så jag åt bara ett halvt knäckebröd! :P + att Linnea tänkte skoja lite med mig om att hon höll sin fot vid min stol. Så jag kunde inte dra ut stolen. Så jag bad Natalie om hjälp , då hjälpte hon mig men då gav Linnea sig och då råkade jag & Natalie få stolens kanter eller vad man ska säga i min mat. Så där hade jag tur osv.., bara för att jag inte gillade maten! :P
Om ni undrar så blev det falukorv med rotmos! :(
Idag var Ester sjuk ;( Så hon var inte med på draman! :(
*Tryck på bilden för att komma till Ester's blogg.*
Juste, Tilda har också skaffat en egen blogg nu.


*Tryck på bilden för att komma till Tilda's blogg.) <3
Tilda har en sån rolig min på den bilden! :D (inget illa menat Tilda) :S
Imorgon är det KANSKE friidrott.
Men men, nu ska jag gå ut och fota lite grann! :) :D
Puss! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0