Fixat bloggen lite mera!

Hejsan! :P
Jag bestämmde mig för att göra en ny header, fixa ny bakrund fixa större rubrik och lite mer. Och såg att det var rätt många som hade röstat i min omröstning och det låg ungefär lika. 20 % tyckte att bloggen var super bra. Och 20 % tyckte den var dålig. Och 20 % tyckte den var okej. Och jag blir super glad! Helt ärligt, jag bryr mig inte om vad andra tycker! :) Om dom tycker den är dålig, okej visst, det är ju tråkigt. Men alltså, dom måste få tycka var dom vill! :) Jag blir bara glad av sanningen! Nu betyder det inte att ni ska kommentera dumma grejer till mig. Om du vill kommentera någon onödigt som du tycker är nödvändigt, gör det då? Men jag bryr mig verkligen, jag har känslor.
Okej , nu pratar vi inte mer om det! :P
Imorgon ska jag vara med Tuva och ja , jag tror att vi ska skratta hela dagen? :P
Haha, Tuva varnar mig hela tiden att jag inte ska kliva i äppel - gegg , och jordgubbs - gegg.
Det låg det idag i skolan. Och Tuva bara puttar mig och jag tänker WTF??!?!?! sen lägger hon till ordet : AKTAAAA! :P
Och jag bara ; Tur att jag har dig <3 :)
Haha nej men nu ska vi inte prata om Tuvas om mina skämt. Nej men (: :P
Okej , hejdå sötisar ska gå och äta mat nu!
Hejdåå! :P
(MIN JACKA SOM STICKER UT! :P)
Haha, tråkig bild, I Know! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0