FOTODAAAAGS!

FOOOOTAAAAAAAAAAAAAA!
För en gångs skull så fotar jag själv, och jag kommer ta självpoträtt. Bilderna kanske inte blir dom bästa!
För min kamera är helt cp typ. Ibland brukar jag använda familjens kamera. Jaja, nu kan jag inte det för att den kameran har inget batteri :(
Men jag får fota med min kamera.
Sen blir det god mat och sen mys med familjen, och kanske popcorn. Jag vet inte, jag är så jvla sugen på det! :)
Men vi får se. Jag kanske inte orkar något godis. Men som tur är så tog Tuva med sig allt godis i sin väska som vi inte tänkte på! :)
Hahah :)
Men nu måste jag gå, puss! Kanske bloggar från mobilen sen.
Eller från datorn. Men det märker vi, puss!
Förlåt för ful bild.
Puss (igen..) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0