Glad!

Hihi, vad glad jag är idag! Mamma & jag plockade blommor i typ 15 minuter, och sen gick vi tillbaks, och sen efter typ 5 minuter så la vi oss i solstolarna, och det var mega skönt. Och sen åkte mamma & jag till kyrkogården och planterade lite på mormors grav! Och lite så, och sen åkte vi hem igen, och då åkte vi till Öland och solade, badade! :) Jag är super glad över att jag badade idag! Jag var den första i familjen som badade, och sen efter det åkte vi till ett annat ställe för att Robin (storebror) ville inte bada i det havet jag badade i för att det var " äckligt ". Och det var det... Men jag badade lite ändån :P Och det var super skönt! Så jag badade på det andra stället med. Annars hade Robin kallat mig " chicken ". Så ja, då hoppade jag i en gång till!
Japp, så nu ska jag in i duschen.
Men puss på er !
(har inte fått ihop det där med bilderna ännu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0