Ikea & Modehuset och lite annat :)

Hejsan!
Idag ska jag ju till Ikea och Modehuset. Och på Ikea ska ju mamma och jag titta på lite möbler till mitt rum typ en lampa & matta. Mattan kommer typ vara rund och liten, en sån har min storebror. Fast jag kommer nog ha min i rosa eller turkost , Hampus har i svart. Min tapet är nästan lite turkos i bakrunden och sen är det lite fåglar och fågelburar och rosor på den! Den är super fin! Och sen måste jag välja mellan rosa eller turkos matta. Vad tycker ni? Och jag kommer såklart ta kort på mitt nya rum när det är klart, vilket det kommer bli idag tror jag! Så får ni se! Kommer nog blir riktigt nice! ^^ Jag kanske bloggar från mobilen lite när jag sitter i bilen. Vi får se ;)
Och juste, jag fick 12 bloggläsare igår! :) Och idag än sålänge har jag 4 st . Och jag är jätte glad! Jag vill inte ha en mega känd blogg men kanske 400-500 bloggläsare? Vad sägs om det? Hade ju varit rätt roligt! Jag blir liksom glad fall jag får 30 läsare? Jag behöver inte mer än det! Men jag vill gärna ha mer! :) Tog mig nyss en tacos.. alltså rester sen igår.
Jag satsar på 60 läsare till somaren! Man får ju vänta lite , och sen kommer läsarna hoppas jag..! :)

Vad tycker ni om bloggen nu? Vill ni att den ska va som den va? Eller ska den va så som den är nu? :)
Nya grejerna är :
Smelisarna
Dagens Outfit
Headern
Designen ( bakrunden )
Ny färg på rubriken
Nya länkar
En bild i varje inlägg eller video
Vad sägs? Jag tycker det blev nice! En förändring helt enkelt! :)
Puss!
Ska fota lite nu innan vi åker! Bilderna kommer senare idag + om att jag får med mig något hem idag så tar jag kort på det och lägger upp på bloggen såklart! ;)
Puss! (igen :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0