Jag börjar igen.

Äh, jag ger mig, jag kan inte vara utan bloggen på länge.
Just nu tittar jag på Gina Tricot's hemsida. Vill jätte gärna ha lite linnen nu inför somaren.
Åh, blev helt kär i detta linnet :
Oj, liten bild. Men nu ska jag fixa större bild.
Äh, jag orkar inte :P
Igår skulle jag sovit över med Tuva, men hon mådde jätte illa, så hon ville åka hem, och jag förstår henne!
Sen idag blev det bättre så vi ska gå på bio och bion heter Lorax. Den är från 7 år. Och vi är 11 år...
Haha.., vi får se. Det var meningen, för vi vet att vi kommer börja skratta åt Lorax.
Jaja, vi får se!
Jag ska se alltså se denna filmen idag :
Haha ful bild...
Förlåt för dålig bildkvalité.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0