Jag kom sist

Haha, neej vad jag känner mig mobbad! :P Jag kom sist på golf..! ^^
Pappa först, sen storebror Robin och sen mamma och sen jag ^^
Hampus var någon annan stanns! ;)
Efter golfen tog vi varsin glass! Jag tog den klassika (haha, vet inte fall den är klassik..) Sandwichen.. (stavning?)
Ikväll blir det bara mys med familjen, morötter & gurka och dipp!
Mysigt ! Juste, jag har väldigt dåligt med bloggläsare just nu känner jag..
Och jag har haft 16 på denna bloggen som högst! Men jag vet att ni klarar det, och jag ger inte upp!
Jag älskar er ändån sötisar! Ni som tittar på min blogg och gillar den osv.., jag älskar er!
Om man vill kommentera något dumt, så hejdåå! Jag pallar inte med dumma kommentarer. Jag har fått det en gång. Och det var tråkigt..., så jag avslutade min blogg då. Och det vill jag inte göra när jag har världens bästa bloggläsare! Ska kolla statisken och lite så nu.. Får väl se fall den har gått upp. Hoppas det! Skulle bli super glad.
Vad vill ni ha mer på bloggen?
Outfits?
Bilder?
Tips?
Skönhet?
Kläder jag rekomenderar?
Veckans blogg?
Frågestund?

Tipsa nuu! Sen kan ni jätte gärna ställa frågor till mig. Jag svarar på alla!
Frågestund startar jag när jag har fått lite mer bloggläsare, för det blir lite pinsamt om ingen frågar.. ;)
Men hoppas ni börjar lite smått...
Pussie.
btw ; Jag tappade en tand idag!
Haha, ååh, denna videon är så söööt!
Naaw, dom är som gjorda för varandra!

Kommentarer
Postat av: Ester

Det är så mysigt att spela minigolf med familjen! <3

2012-05-19 @ 10:18:22
URL: http://esteer.blogg.se/
Postat av: lollo

Jag trodde att det var två tjejer.

2012-05-20 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0