Jag ska skärpa mig nu!

Ja, jag ska skärpa mig rejält nu! Jag bloggar jätte dåligt!
Bilder, videos allt! Super dåligt! Men jag har varit sjuk ingen blogglust. Det är i vissa perioder jag har blogglust.
Och nu har jag inte det. Men jag lovar, jag kommer få det snart! :)
Sen gör jag så mycket annat på datorn, facebook , chattar med vänner, tittar bloggar osv.
Och nu måste jag skärpa mig. Men ändå hinna med skolan...
Söker lite på google om hur man gör sin header större! Men det går inte bra...
Och sen ska jag ju få / beställa en design av Josefin! :)
Hoppas hon sätter igång med den så snart som möjligt..!
Min blogg börjar bli lite akut, alltså att jag tappar läsare beronde dålig uppdate.
Mm..., men ska försöka göra lite mer videobloggar! ;)
Pussie!
Vad tycks?
Jag är nöjd med den bilden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0