Jätte ledsen lite av min dag! :)

Helt ärligt, bloggar super dåligt nu! Men jag försöker :/
Idag var jag med Tuva, och vi åt mellanmål och sen stack vi till biblioteket. Och då lånade jag två böcker.
Den ena hette : Pussar & PS. Den andra hette : Jag heter Elin
Jag heter Elin , var inte så bra. Pussar & PS rekomenderar jag till 100. Super bra, den har en handling , den är spännande, om du inte gillar kärlek så låt bli denna boken då, eller så börjar du gilla kärlek! :P
Haha, nej men det är ditt val men ja.. Tuva & jag läste i ungefär två timmar.
Sen skulle hon hem. Och i min bok var det ungefär 110 sidor, jag läste ut dom på två timmar och en halvtimme typ.
Men nu ska jag gå, och typ läsa i MIN egna bok, kanske gör ett mobil inlägg sen! :)
Puss , blir tyvärr ingen bild i detta inlägget! :(
PUUUUUUUUUUUUUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0