Jätte ledsen.../ Min dag :)

Att jag inte bloggat idag mer än detta inlägget.
Men alltså, jag försov mig till typ 07.15 idag när jag skulle gått upp 06.51.. inte så stor skillnad men ändå ;)
Och sen åt jag frukost och satte på mig kläder och lite sådant. Och sen mötte jag upp Tuva och då åkte vi till skolan och när vi kom fram så hade vi Svenska. Och det var jätte roligt, haha jag kunde det! :) Haha nej men (:
Och vi bytte platser idag! :( Jag vill sitta med Molly fortfarande. Jag saknar henne redan.., men men, alltså vi skrattar ju åt precis allt, vi skrattar speciellt åt två killar i vår klass! ( Kommentera inte att vi är kära i dom då, för jag vet redan att vi INTE är det. ) Fast jag har en jätte bra plats nu också! Brevid Thea! Först satt jag brevid ingen! ( alltså en i vår klass bytte skola för ett tag sen så det är därför jag inte hade någon brevid mig.) Och sen frågade min lärare fall jag ville sitta brevid den platsen jag satt vid och då sa jag JA! :) :P
Och så bytte jag plats igen, och sen frågade Wilma fall jag ville byta plats med henne igen, ( vi sitter vid samma bord! ) Och då sa jag Jaaa! :P Och då hamnade jag brevid Thea! :) Super kul, men vi kommer nog skratta mycket vi med! :) Haha, jag skrattar åt det mesta! :P Förlåt för att jag inte bloggade via mobilen i morse men jag hade verkligen bråttom upp + att jag bara ville ligga kvar i sängen! :P
Och sen efter skolan var jag med Thea som några visste, jag hade ingen friidrott idag eftersom det var Magaretaloppet. Och helt ärligt, jag pallade inte gå på friidrotten idag heller! Så jag hade tur, så Thea och jag var rätt länge.
Men hallå :O Klockan är ju snart 21.00, jag lägger mig vid 21.30 men ändåååå.., jag orkar inte somna så tidigt jag vill somna vid ungefär... 23.00 ? :P Okej ibland är jag mega trött... Men skit i! :P
Jag vet att Ester är super fin! :) <3 Inget man behöver skryta om liksom! ^^ :P
www.esteer.blogg.se
Men puss, hörs imorgon hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0