Ledig idag!

Ja, idag är jag ledig och imorgon med , så gutt!
Idag ska jag tillbringa min dag med Tilda! :) Det kommer bli super roligt och samtidigt kommer det bli uppdate.
Jag ska ta med mig min dator till Tilda, och så ska vi spela något spel på Wii typ? :) Och juste, när vi ska möta varandra så ska vi samtidigt åka till Ica och köpa glass eller godis. Så det blir gutt! :)
Och juste, vill dela med mig en underbar låt!
Helt underbar låt, jag hade den på danstävlingen! Och det var kärlek till den första ögonblicket! :love: , nej men :) ^^ <3
Lyssna på den, ge den kärlek och spriiiiid! :D
Juste, haha någon som har hört denna innan? : Kan du köpa plåster åt mig? och då säger den andra ; varför? För att jag har fallit för dig!
Ååh, den är så grymt söt! :) Den skulle jag säga om jag hade en pojkvän! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0