Mitt nya rum och nya skor!

(Där är själva tapeten, och den är upp och ner. Jag råkade rikta kameran fel...)
(Min kristall-lampa jag köpte igår!)
Jag vet , jag har ingen säng! Men pappa & jag skulle sätta in den igår, men då blev det försent för mina kusiner kom och skulle titta på mitt nya rum. Men sen blev dom kvar här hela kvällen + lite av natten! :P
Vi satt och åt Alhgrens Bilar, och dom andra Chips och Nötter.
Vi satt bara i mitt rum mina kusiner och jag. Vi satt vid Ninja ( min hamster ) och lekte med henne. Spelade spel på datorn, spelade spel på min mobil! :) Allt! :)
Idag ska jag och fiska med mina andra kusiner och familjen och farmor och farfar! :)
Super roligt! ^^ <3 :P
Jag ska fiska, en gång när jag och Thea fiskade med min pappa så fick JAG napp, och vet ni vad det var för fisk?
En ort! :P Så pappa ville inte ta i den! :) Hihi. Och juste, angående mitt rum, vi har rätt många små saker som inte är uppsatta än. Men det blir dom idag! :) Ska hjälpa pappa lite med det, mamma & jag och Robin köpte någon mangnet - stång där man skruvar fast den på väggen ( jag ska ha den ovanför skrivbordet ), och sen köpte man tre mellan stora burkar man skulle ha på den mangnet - stången. Och juste, jag ska ju ändå visa igår dagens köp! Fast jag har inte tagit kort på det , bara skorna :P
(förlåt för jätte dåliga bilder på skorna, men det hände något med kameran.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0