Mors dag!

Hejsan!
Idag är det ju Mors - dag! :) Och jag har inte sagt grattis än, men det ska bli en överraskning... Jag ska ge henne mitt paket till henne + att vi ska sätta oss någon fin stanns idag, och bara njuta av denna dagen!
Så varmt med, helt underbart! Juste, jag shoppade lite igår med. En bikini och ett jätte sött linne! :)
Haha, det var två jordgubbar på det och sen stod det : I Love Summer !
129 :- för det linnet och bikinin vet jag inte riktigt... har glömt. Mamma ville att jag skulle ha den bikinin :P <3
Men det var super fint! <3 Och juste LOREEN VANN I EUROVISION SONG CONTEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG OMG OMG OMG :D Så jvla glad man får vara idag :P Jag somnade typ vid halv elva igår, men sen frågade jag vem som vann, och pappa sa Loreen! :D Jag bara : YEEEEY! :D
Har en super tråkig hosta med nu! :( ( Jag är allergisk mot pollen )
Där fick ni veta en sak jag är allergisk mot.. ;)
Men puss på er lovers!
Lycka till Loreen! ;) Du har en underbar röst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0