MY DAY

Idag har min dag sett ut såhär :
Jag vaknade ungefär 07.30 ( för sov lite där..:P) och sen gick jag upp och åt frukost , och sen var kllockan typ 07.50 :O Hade lite stressigt då...^^ Sen ökade jag takten lite.. och sen satte jag mig på cyklen och åkte och mötte Tuva. Och sen tog vi sällskap till skolan, och sen när vi kom till skolan hängde vi upp väskorna och lite så ^^ Och sen satte vi oss och gungade spindel! ^^ :) Och sen skulle vi in och då hade vi Svenska och då fick vi en ny bok , som heter Bokloggen typ? Ja, så vi jobbade i den. Och sen hade vi rast i 20 eller 30 minuter. ( rätt lång lektion ) .
Och då gick jag och Tuva ut och gungade på rasten , såklart så hade vi musik på! :) ^^ :P
Sen gick vi in för att vi skulle ha SO så då jobbade Molly och jag tillsammans med Medeltiden om Mat :P
Och vi ska snart redovisa :O :P Hahah, Molly och jag kommer dö av skratt där framme ^^ ( Molly och jag skrattar åt allt när vi är tillsammans, alltså inte tillsammans på kärlekssättet , utan kompissättet! ;) ) Och sen hade vi en halvtimmes rast till... Och då gungade jag och Tuva igen med musik! ^^ :P Hahah, vi är lustiga ibland! :) Och lite så, och sen åt vi mat, och då blev det soppa och mackor. Och jag avskydde ogillade soppan.., tog bara tre mackor? :P Haha, äter jätte dåligt i skolan :P Och sen hade vi lektion direkt och egentligen skulle vi ha "Tjejsnack" men eftersom det snart är sommarlov så måste vi hinna klart med alla grejer vi håller på med. Och Natalie & jag och William jobbade med en sak som heter " Stafett........" , sen skulle Sebastian komma och vara med oss men han hann inte riktigt med det. Men han ska vara med nästa gång ;) ^^ Och sen hade vi rast igen i 10 minuter. Och sen hade vi musik och då bestämmde vi lite låtar vi ska ha på skol avslutningen. Och det gick ok! :) Och så sjöng vi lite på dom med! :P Sen hade vi rast i 10 minuter igen, sen efter det hade vi NO och då jobbade Molly och jag ute med fåglar. Fast vi jobbar med "Fjällugglan." :) Och ska snart redovisa! :D
Och sen slutade vi! :D Och nu är jag hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0