Öland / Varit med Ester

Hejsan! :)
Idag har jag varit en liten stund med Ester. Och efter ungefär två timmar så åkte min familj och jag till Öland för att träffa farmor och farfar och min faster och hennes man! :) Och det var super roligt, jag tog med mig familje kameran och började fota med en gång. Egentligen skulle vi fiska! Och jag tog med mig mitt spö, men det bara trasslade in sig, så jag pallade inte mer :P Så jag fotade lite då och då. Och sen åt vi mat , hamburgare och pirog! Gott..! :) Och sen hovade jag lite med en hov :P Och fick totalt 4-5 småfiskar! :)  Fotade ännu mera, jag och Hampus (storebror) och pappa gick bort en sväng när alla hade åkt förutom min familj, pappa skulle fiska där borta, för att se om det fanns några fiskar där istället eftersom han inte fick en fisk där vi var i vanliga fall! Så jag fotade på Hampus :) ( måste säga att han är en bra modell ) hahaha..^^ :P  När jag var med Ester idag så såg jag att man kunde använda den kameran som en systemkamera ungefär! :D

Lite bilder från idag! (Bilderna från Öland kommer i ett annat inlägg, har inte laddat upp bilderna än på datorn.)
( Om ni undrar så är det där Esters. )
( Min dator osv..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0