Planerat lite

Ja, nu äntligen har man planerat lite tills imorgon. ( Imorgon är det ju mors dag <3 )
Jag tänker fråga fall vi kan hitta på något extra roligt imorgon eftersom det är mors dag! :)
Imorgon ska det bara blir Mamma & Familjetid! :) :P
Ska ni göra något speciellt för din/era mamma/mammor? Jag & Hampus & Robin ska göra maten imorgon eftermiddag! :) Förrätt, Varmrätt & Efterrätt! :P
Nu kommer iallafall en finfin bild på mig! :D
Eller naee, det gick inte och ladda upp bilder just nu :(
Men ni får klara er på en bild från google! ;)
Det ska stå ; Du är välkommen tillbaks!
Hoppas du ser det! :)
Kämpade verkligen med det , tog typ 15 minuter. Men alltså, jag kopierade bilderna från google <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0