Plocka blommor ^^

Hejsan :P
Nu ska jag och mamma plocka blommor , liljekonvaljer ( stavning? ). För min mormor dog för typ 15 år sen?.. :(
Och då ska vi lägga dom blommorna på graven! Jag tycker det är så mysigt att vara där , alltså nu menar jag inte att jag tycker det är mysigt att vara vid döda människor! Jag menar mer att jag tycker det är mysigt att vattna blommorna på mormors grav och lite så! ;) Jag tror att jag ska plocka lite syrener till graven med! :)
Jag vet att dom vissnar väldigt fort, men jag tycker dom är så fina! :) Så varför inte? :)
Idag ska vi åka en sväng till ett super mysigt ställe. Och sen när vi kommer hem så ska jag & Hampus & Robin laga mat, förrät , varmrätt & efterrätt! :)
Men nu ska jag titta på kvällen är din. ( det är repris..)
Puss på er lovers! ^^

Jag får panik! :( Det går inte att ladda upp bilder, det gick inte igår heller ju ;(
Alltså, aaah! Jag vill f*n ladda upp bilder till er! :(
Tusan... ;(
Ni får leva på google bilder tills jag fixar problemet.
Liljekonvalj
Syrener



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0