Tittar Tv

Hej Bloggen! Just nu sitter jag och tittar på Älskling du vad blivit en tjockis. Det är super bra! Jag bloggar från mobilen just nu så det kanske blir lite stavfel. Men ja , jag åt nyss köttfärs sås och spagetti. Det var okej... Imorhon har vi drama i skolab alltså på elevens val. Och det är super kul! Fast lite pinsamt, för jag kommer intr ihåg någonting. Och vi ska typ visa upp pjäsen nästa vecka tror jag det var. Önska mig lycka till liksom... Jaja, har huvudvärk just nu. Jobbigt.. :( Men jag får väl sova så blir det bättre hoppas jag. Imorgob har vi idrott i skolan och så ska vi spinga/jogga/powewalka ( powerwalka är när man går fort.) Tror jag iallafall. Men puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0