Varit i stallet

Hejsan! :)
Idag så cyklade jag hem till Natalie efter skolan. Och då åt vi mellan mål och lite så.. och sen åkte vi till stallet, för att hon skulle rida. Haha, jag blev lite rädd för en häst, och så skulle jag hänga upp något på en krok och då så skulle hon vända hästen medans. Och jag fick värsta paniken så jag skrek : AAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!
:P
Detta kanske låter lustigt, men jag och Natalie ska vara imorgon efter skolan med, och då ska vi ha vatten krig på studsmattan :D
Haha, roligt...! :) Men juste, det blir nog ingen uppdatering imorgon om jag inte bloggar från mobilen! ^^
Puss på er alla sötisar! :)
Ps. Orkar inte lägga in en bild i detta inlägget. Men puss! :)
Ps. Jag lägger inte upp dagens outfit idag...<3
(Hinner inte blogga mer idag, jag ska duscha eftersom jag har varit i stallet och pappa är allergisk mot hö så då gäller det ju även hästar, och sen ska jag äta och sen plugga och sen ta en kaka, och tillsist TA EN KAKAAA :D , fast jag borstar tänderna efter :P )

Btw ; Jag har slått mitt rekord! :D Jag har tappat 3 tänder denna veckan! :D Mega stolt, bara för att jag äger 30 kr nu :P (har inte mer än 30..) har slösat bort pengarna på kläder,godis,datorn hahaa jätte mycket mer! :D
(juste det kommer ett inlägg till för jag måste skriva dag - 9 tror jag ? <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0