Varit med Tilda & Leo ♥

Hejsan ♥
Idag följde Tilda med mig hem, och då åt vi mellan mål och var blev lite konstiga om man ska säga så. Haha, vi knackade sönder mitt fönster så att min granne Leo skulle se! :D Haha, han gick ifrån oss ett tag, men sen när Tilda och jag bestämmde oss för att ha vatten krig då så kommer han ♥ Han har inte kommit på super länge till mig nu, så jag var mest bara glad över att han kom! ♥ Han kommer till mig typ varje dag på sommar lovet. Så ja, då kan det bli lite irreterande! Men nu är jag bara super glad! ♥ Och jag älskar han super mycket! :)
Om ni undrar så är han inte gammal, bara några år! ♥
Ja, sen såg Tilda & Leo en spindel och då sa Tilda med mörk röst : Ska vi döda den?
Och Leo svarade med mörk röst : Jaaa! :P
Och jag skrattar typ tror jag.. <3 :) Haha, vänta lite ska försöka ladda upp en bild.
DET GICK OCH LADDA UPP BILDER! :D :D :D
Och juste, det är Ester på bilden! :) Hon hade klättrat på lite däck och så blev hennes händer smutsiga och jag höll i hennes systemkamera och tog då kort på henne!
Ester, hoppas det var okej att jag la upp den bilden. Men den bilden är så grymt fin på dig! :)
Modell : Ester Häggfors
Fotograf : Julia Lindblom
Kamera : Ester's kamera

Juste, jag blev så grymt sugen på att köpa en systemkamera. Men alltså grejen är att jag köpte nyss en vanlig digital kamera som suger -.- :( Den är super dålig, jag får till och med fota med familjens kamera. Pappa frågade : Men varför använder du inte din egna kamera? Och då sa jag : Men alltså, min kamera suger. Jag vill verkligen inte ha den längre. Jag kan sälja den för ca 1.500 kr? Haha, och jag köpte kameran för 399 :-. Och jag är inte nöjd med det köpet. Jag ångrar det verkligen. Om jag inte köpt massa onödiga grejer hade jag haft råd med en systemkamera nu! ^^ Jaja, jag för väl försöka hitta en billig systemkamera. Eller en riktigt bra kamera!
Och juste, förlåt för sämst uppdatering just nu denna perioden. Men jag har så fullt upp. Min vecka :
Måndag (idag) : Vart med Tilda & Leo
Tisdag : Vara med Tuva
Onsdag : Friidrott
Torsdag : Vara med Tuva ( tror jag )
Fredag : Städa buren till Ninja, gå på stan tror jag? Helt ärligt, jag har ingen sand till Ninja så jag mååste.
Lördag : Inget tror jag, typ slappa.
Söndag : Inget tror jag , typ slappa.

Men nu ska jag ta och fota lite grann tror jag ;)
Och vet ni, jag fick veta världens jobbigaste grej av Ester idag! KOMMENTERA INTE VAD DET ÄR! DET ÄR EN HEMLIGHET!!!!! :P
Puss på er sötisar <3

Om du inte gillar denna bilden Ester, så länkade jag dig som belöning! :)
Men jag tycker den är super söt, och isåfall tryck på bilden för att komma till Esters blogg!!
Puuss!

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har!

Jättefin design för övrigt :)



Ta hand om dig, kram!

2012-05-28 @ 18:05:34
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0