Vart med Ester ! :)

F'n. Ester och jag var idag och vi åt mellanmål och så och sen gick vi ner till macken och kollade lite bara, och sen tittade vi på glassen och blev så grymt sugna på glass. Men vi fick inte någon glass :(
Jag hade inte några pengar, jag har inte ens 1 kr. Ååh, och sen hade vi typ någon glass som jag mår illa efter.
Så ja, :( Tråkigt, och juste jag måste städa buren till hamstern nu.., tråkigt.., och sen ska jag duscha och sen göra läxooooor! ..
Juste, imorgon har vi orientering, och då blir det inte uppdate, och sen efter det så ska jag till mina kusiner.
Så det blir kanske 1-2 inlägg imorgon.
Men nu ska jag gå och städa buren, puss!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0