VILL VERKLIGEN GÖRA OM DET

Ååh, kom nyss hem från danstävlingen.
Egentligen höll den på i en timme till, men jag orkade inte stå och titta på alla andra.
F'n också. Det gick bra för mig i singeldisco, men inte i pardisco!
Såhär var det..
Att jag och Tea övade på dansen i ett speciellt rum där man övar på sin dans innan tävlingen.
Och vi var på ett stengolv och när jag skulle göra något steg så blev det helt fel.
Jag klev snätt! Hur roligt är det? Och så gick inte Tea och jag vidare, tänk om det var min fot som gjorde så vi inte gick med. :(
Aja, sen på singeldisco efter typ två timmar så går jag ju vidare 2-3 gånger :D
Hur glad blir man inte då?
Men jag gick inte till bokalen..., men jag är jätte stolt över mig själv att jag klarade så långt med en stukad fot.
Jag vet inte fall den är stukad, men det känns så + att den är svullen och blå.
Imorgon är det skola, och friidrott. Tror ni jag kan gå på friidrotten?
Det tror inte jag, det gör verkligen skit ont! :(
Som tur är så ska vi på en DANSAVSLUTNING den 13:onde maj :)
Super roligt. Om ungefär 10 dagar.
Kanon! :D Hoppas min verk i foten har slutat, för annars kanske inte jag kan vara med.
Haha, jo då! :D Hoppas man får bokal då med :)
Då blir man ju glad, jag var ju så nära att vinna det.
Japp :)
Men nu ska jag dra, tjena mors! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0